• Vanaf € 2,95 verzendkosten
  • 5% tot 15% korting per 5 producten
  • 15% tot 60% korting op accessoires
  • 300.000+ producten op voorraad

FAQ

1) Wat is jullie levertijd? Als u voor 16.00 uur bestelt, maandag t/m vrijdag dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt en u kunt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen verwachten.

2) Wat zijn jullie verzendkosten? Gratis verzendkosten bij bestellingen boven 100,- euro en anders zijn onze verzendkosten voor Nederland Euro 6,95 en Belgie Euro 8,95 aangezien alles via Koerier verstuurd wordt en dus traceerbaar is. Een prettig gevoel voor u en voor ons!

3) Kan ik mijn bestelling ophalen? Helaas kan dat niet altijd. Wij zijn een postorder bedrijf en leveren alles snel bij u thuis. U kunt dan rustig, in uw eigen omgeving passen. Bent u niet tevreden dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen retourneren.

4) Kan ik mijn aankopen terugsturen of ruilen? Geen probleem! U kunt uw bestelling binnen 14 dagen terugsturen en dan krijgt u het aankoopbedrag van de producten zo spoedig mogelijk teruggestort. Zie ook onze leveringsvoorwaarden voor uitgebreide informatie.

Ons Retouradres is:

Samsonweg 26T

1521RM Wormerveer

5) Hoe valt jullie verkleedkleding? Voor exacte maten willen wij u naar onze matentabellen verwijzen. Hierin kunt u de maten precies zien. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd even contact met ons opnemen via [email protected]

6) Zijn alle kostuums en accessoires op voorraad? Als u het product in uw winkelwagen kunt stoppen dan hebben wij het op voorraad. Onze website leest direct in op onze voorraad. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een product toch niet op voorraad is. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met u op om een passende oplossing te vinden.

7) Ik ontvang geen emails van u? Helaas gebeurt het wel eens dat onze emails geblokt worden (in ongewenste email of spam terecht komen). Om te voorkomen dat u een email van ons mist, raden wij u aan om ons email adres: [email protected] toe te voegen aan uw adres boek (van uw email). Op deze manier zullen al onze emails in uw inbox terecht komen. 

8) Hoe kan ik de webshop, producten en service beoordelen? U kunt op beslist.nl en reviewspot.nl een review over verschillende onderdelen plaatsen. Alvast onze dank daarvoor!

Mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u ons bellen of een email sturen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren.