FAQ

1) Wat is jullie levertijd? Als u voor 11.00 uur bestelt, maandag t/m vrijdag dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt  en verzonden en kunt u uw pakket binnen 1 werkdag verwachten besteld u ná 11.00 dan word uw bestelling de volgende dag verzonden en kunt u uw bestelling binnen 2 werkdagen verwachten. (Géén zaterdag Levering) Houd rekening met mogelijke vertraging tijdens feestdagen zoals carnaval, oktoberfest, halloween, kerst en oud & nieuw.

2) Wat zijn jullie verzendkosten? Gratis verzendkosten bij bestellingen boven 100,- euro en anders zijn onze verzendkosten voor Nederland Euro 6,95 en Belgie Euro 8,95 aangezien alles via GLS verstuurd wordt en dus traceerbaar is. Een prettig gevoel voor u en voor ons!

3) Kan ik mijn bestelling ophalen? Helaas is dat niet mogelijk gezien wij rechtstreeks vanuit onze leverancier in Duitsland leveren. U kunt dan rustig, in uw eigen omgeving passen. Bent u niet tevreden dan kunt u uw bestelling binnen 14 dagen retourneren.

4) Kan ik mijn aankopen terugsturen of ruilen? Geen probleem! U kunt uw bestelling binnen 14 dagen terugsturen en dan krijgt u het aankoopbedrag van de producten zo spoedig mogelijk teruggestort. Zie ook onze leveringsvoorwaarden voor uitgebreide informatie. De retourkosten zijn voor uzelf.

5)Mijn artikel is stuk na dragen door slechte kwaliteit wat nu? Heeft u een klacht na gebruik van een artikel neem dan zsm contact met ons op en bewaar ten alle tijden het desbetreffende artikel. Het artikel kunt u retour sturen naar onze winkel zodat wij de klacht kunnen beoordelen waarna wij spoedig contact met u op zullen nemen.

Ons Retouradres is:

The Partyshop
Westerstraat 38
1441 AS Purmerend

5) Hoe valt jullie verkleedkleding? Voor exacte maten willen wij u naar onze matentabellen verwijzen. Hierin kunt u de maten precies zien. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd even contact met ons opnemen via [email protected] 

6) Zijn alle kostuums en accessoires op voorraad? Bij al onze artikelen staat per maat aangegeven wat de actuele voorraad van onze levernacier is. Als u op een andere maat klikt dan veranderd daarmee ook de voorraad die te zien is onder de artikelnaam, let dus goed op als u een andere maat aan klikt welke voorraad er dan geldt. Het kan voorkomen dat een artikel onverhoop toch niet op voorraad blijkt te zijn, in dit geval nemen wij z.s.m contact met u op zodra wij deze melding van onze levernacier hebben ontvangen.

7) Ik ontvang geen emails van u? Helaas gebeurt het wel eens dat onze emails geblokt worden (in ongewenste email of spam terecht komen). Om te voorkomen dat u een email van ons mist, raden wij u aan om ons email adres: [email protected] toe te voegen aan uw adres boek (van uw email). Op deze manier zullen al onze emails in uw inbox terecht komen. Heeft u iets besteld maar niks ontvangen, dan kan het zijn dat wij u een mail gestuurd hebben die in de SPAM beland is, check dus eerst even uw spam voordat u ons belt of mailt.

8) Hoe kan ik de webshop, producten en service beoordelen? U kunt op beslist.nl en reviewspot.nl een review over verschillende onderdelen plaatsen. Alvast onze dank daarvoor!

Mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u ons bellen of een email sturen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren.